Email isamanta@uniwa.gr, Τηλ 210 5381829
Σκοπός του Προγράμματος :
Το πρόγραμμα στοχεύει ώστε οι εκπαιδευόμενοι να αναπτύξουν χρήσιμες ψηφιακές δεξιότητες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών πωλήσεων και να αναπτύξουν τις ικανότητες τους για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε ηλεκτρονικά κανάλια διανομής. Αφορά στην εύρυθμη λειτουργία του eshop, την έγκαιρη ενημέρωσή του με νέα προϊόντα, τον έλεγχο των αποθεμάτων και των τιμών.
Οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις πάνω σε έναν από τους πιο σύγχρονους και εξελισσόμενους τομείς και συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων θα μάθουν :
Το πρόγραμμα στοχεύει να επιμορφώσει τους εκπαιδευόμενους στο ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και στην προώθηση προϊόντων μέσα από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (eshop) .Η επέλαση της πανδημίας και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις είχαν σαν αποτέλεσμα την αλματώδη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές στην Ευρώπη (Eurostat,2021). Μέσα από αυτό το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν χρήσιμες δεξιότητες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών πωλήσεων. Επίσης θα παρουσιαστούν τρόποι αύξησης και προσέγγισης αγοραστικού κοινού μέσω συγχρόνων ηλεκτρονικών τεχνικών μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα το πρόγραμμα αυτό προαγάγει ικανότητες για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε νέα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής.
Οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν το τρόπο υλοποίησης ενός σχεδίου ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, θα αξιοποιήσουν νέες ηλεκτρονικές τεχνικές μάρκετινγκ για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων, θα κατανοήσουν το τρόπο προώθησης μέσω κοινωνικών μέσων. Θα κατανοήσουν τις βασικές αρχές του ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς αυτές συνδέονται με την επιχειρηματικότητα. Θα αξιοποιούν τις τεχνικές μάρκετινγκ για να ενισχύσουν την επισκεψιμότητα του online καταστήματος. Θα γνωρίσουν εξελιγμένες τεχνικές εποπτείας και ελέγχου προώθησης.
Με την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop μειώνεται το λειτουργικό κόστος της επιχείρησης αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο το κέρδος.
Οι ελάχιστες προϋποθέσεις συμμετοχής περιλαμβάνουν εκπαιδευτικό επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και δεν απαιτείται γνώση αγγλικής γλώσσας.
Διατίθεται αποκλειστικά για τους ωφελούμενους της Δράσης της Δ.ΥΠ.Α. “Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες” δωρεάν.
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Η Δρ. Ειρήνη Σαμαντά είναι Aναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Σχολή Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Από Έχει διατελέσει Tομεάρχης της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Επιστημονική Υπεύθυνη για την Πρακτική άσκηση φοιτητών μέσω ΕΣΠΑ. Μετά τη λήψη του βασικού της πτυχίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, συνέχισε τις σπουδές της και απέκτησε το M.Sc. in International Marketing από το University of Paisley (UK) ολοκληρώνοντας τις ακαδημαϊκές της σπουδές με την λήψη του Διδακτορικού Διπλώματος από το University of the West of Scotland (UK). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα πεδία e-relationships, e-marketing, Διεθνές marketing, Στρατηγική Μάρκετινγκ και στη Μεθοδολογία Έρευνας. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ έχει πλέον των 200 διπλωματικών εργασιών σε μεταπτυχιακό επίπεδο, και συμμετείχε ως εισηγήτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών επιχειρήσεων. Είναι μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο όπου διδάσκει Μάρκετινγκ και Μέλος ΣΕΠ στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Έχει συμμετάσχει στα ερευνητικά προγράμματα “Analysis of the factors affecting e-customer satisfaction”, “Internal Marketing in Banking Sector” and “Iinvestigation of expertise in education” τα οποία χρηματοδοτήθηκαν από τα ερευνητικά προγράμματα Αρχιμήδης I και Αρχιμήδης II της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια για την Διαχείριση Ερευνητικών Προγραμμάτων από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
Έχει διατελέσει υπεύθυνη του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Νέων Τεχνολογιών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά. Έχει διατελέσει Μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) στο Γνωστικό Πεδίο του Μάρκετινγκ , του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και της Έρευνας Αγοράς καθώς και Μέλος της Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων (ΚΕΠΕ) των υποψηφίων για τα μαθήματα Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΙΙ. Ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια διδάσκει Διεθνές Μάρκετινγκ , Αρχές Μάρκετινγκ, Έρευνα Μάρκετινγκ, Διοίκηση Πωλήσεων, Μεθοδολογία Έρευνας, Στρατηγική Μάρκετινγκ.
Οι ερευνητικές της εργασίες, σε 54 άρθρα, έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, και σε κεφάλαια επιστημονικών τόμων. Έχει συμμετάσχει σε 56 διεθνή επιστημονικά συνέδρια καθώς και σε εθνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει συγγράψει έντεκα βιβλία και δύο μονογραφίες. Έχει διατελέσει co-Editor για το επιστημονικό περιοδικό Journal of Marketing and Operations Management Research, co-Editor Working Papers Series, Editor of the Chapter Book “Strategic-Marketing in Fragile-Economic-Conditions” Chapter Book published by IGI Global 2014, καθώς και μέλος πολλών συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων.
Κύρια Επιβλέπουσα τριών διδακτορικών διατριβών, Μέλος τριμελούς επιτροπής εκπόνησης διδακτορικής διατριβής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και Μέλος επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης διδακτορικών διατριβών Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Μέλος Επιστημονικών Συλλόγων , Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, European Academy of Management, European Operations Management
Έχει διοργανώσει αρκετές ημερίδες με την συμμετοχή γνωστών επιχειρηματιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό στα πλαίσια του master class series υπό την αιγίδα του ΕΒΕΠ . Είναι Strategic Associate στο Κέντρο ¨Έρευνας & Εκπαίδευσης “Στρατηγικής Ηγεσίας & Ψηφιακού Μετασχηματισμού” (iLEADS) στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Έχει προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα Διεθνούς Μάρκετινγκ στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά.