Email isamanta@uniwa.gr, Τηλ 210 5381829
Σκοπός του Προγράμματος :
Σκοπός του προγράμματος είναι να παρουσιάσει τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Στόχος είναι η κατανόηση της χρήσης των Social Media στη προβολή μιας επιχείρησης, την αύξηση των πωλήσεων, την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας του site αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για τη διάδοση της πληροφορίας.
Το πρόγραμμα στοχεύει στο να μπορούν οι εκπαιδευόμενοι να δημιουργήσουν ή να διαχειριστούν μόνοι τους τις διαφημιστικές τους καμπάνιες μέσω του Facebook -Instagram. Γίνεται παρουσίαση και εκπαίδευση στο ηλεκτρονικό marketing μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και τα διαφημιστικά εργαλεία και τεχνολογίες που προσφέρει το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.
Ανάλογα με τους στόχους στο marketing όπως για παράδειγμα αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, προώθηση πωλήσεων, πελατειακή πίστη, νέοι πελάτες , θα μπορούν οι εκπαιδευόμενοι να επιλέγουν τα κατάλληλα εργαλεία για να έχουν τα βέλτιστα αποτελέσματα.
Με όχημα την δημιουργία επαγγελματικής σελίδας στα ΜΚΔ θα μπορούν να βρίσκουν το κοινό στόχο, να προσελκύουν την προσοχή του και να πετυχαίνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και να ελέγχουν τα αποτελέσματα ώστε να βελτιώνουν συνεχώς τις διαφημιστικές προσπάθειες.
Ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης εστιασμένο στις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Στόχος είναι η κατανόηση της χρήσης των Social Media στη προβολή μιας επιχείρησης , την αύξηση των πωλήσεων, την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας του site αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για τη διάδοση της πληροφορίας. Τέλος, αναλύονται μεθοδολογίες ανάπτυξης και διάθεσης του περιεχομένου σε digital media αλλά και Shared media και θα διδαχτούν τον ορθό τρόπο σχεδιασμού μιας στρατηγικής social media.Εξετάζοντας τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας αλλά και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν για την προβολή των στόχων της επιχείρησης και την μεγιστοποίηση της εταιρικής προβολής.
Οι ελάχιστες προϋποθέσεις συμμετοχής περιλαμβάνουν εκπαιδευτικό επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και δεν απαιτείται γνώση της αγγλικής γλώσσας.
Διατίθεται αποκλειστικά για τους ωφελούμενους της Δράσης της Δ.ΥΠ.Α. “Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες” δωρεάν.
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Η Δρ. Ειρήνη Σαμαντά είναι Aναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Σχολή Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Από Έχει διατελέσει Tομεάρχης της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Επιστημονική Υπεύθυνη για την Πρακτική άσκηση φοιτητών μέσω ΕΣΠΑ. Μετά τη λήψη του βασικού της πτυχίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, συνέχισε τις σπουδές της και απέκτησε το M.Sc. in International Marketing από το University of Paisley (UK) ολοκληρώνοντας τις ακαδημαϊκές της σπουδές με την λήψη του Διδακτορικού Διπλώματος από το University of the West of Scotland (UK). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα πεδία e-relationships, e-marketing, Διεθνές marketing, Στρατηγική Μάρκετινγκ και στη Μεθοδολογία Έρευνας. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ έχει πλέον των 200 διπλωματικών εργασιών σε μεταπτυχιακό επίπεδο, και συμμετείχε ως εισηγήτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών επιχειρήσεων. Είναι μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο όπου διδάσκει Μάρκετινγκ και Μέλος ΣΕΠ στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Έχει συμμετάσχει στα ερευνητικά προγράμματα “Analysis of the factors affecting e-customer satisfaction”, “Internal Marketing in Banking Sector” and “Iinvestigation of expertise in education” τα οποία χρηματοδοτήθηκαν από τα ερευνητικά προγράμματα Αρχιμήδης I και Αρχιμήδης II της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια για την Διαχείριση Ερευνητικών Προγραμμάτων από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
Έχει διατελέσει υπεύθυνη του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Νέων Τεχνολογιών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά. Έχει διατελέσει Μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) στο Γνωστικό Πεδίο του Μάρκετινγκ , του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και της Έρευνας Αγοράς καθώς και Μέλος της Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων (ΚΕΠΕ) των υποψηφίων για τα μαθήματα Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΙΙ. Ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια διδάσκει Διεθνές Μάρκετινγκ , Αρχές Μάρκετινγκ, Έρευνα Μάρκετινγκ, Διοίκηση Πωλήσεων, Μεθοδολογία Έρευνας, Στρατηγική Μάρκετινγκ.
Οι ερευνητικές της εργασίες, σε 54 άρθρα, έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, και σε κεφάλαια επιστημονικών τόμων. Έχει συμμετάσχει σε 56 διεθνή επιστημονικά συνέδρια καθώς και σε εθνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει συγγράψει έντεκα βιβλία και δύο μονογραφίες. Έχει διατελέσει co-Editor για το επιστημονικό περιοδικό Journal of Marketing and Operations Management Research, co-Editor Working Papers Series, Editor of the Chapter Book “Strategic-Marketing in Fragile-Economic-Conditions” Chapter Book published by IGI Global 2014, καθώς και μέλος πολλών συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων.
Κύρια Επιβλέπουσα τριών διδακτορικών διατριβών, Μέλος τριμελούς επιτροπής εκπόνησης διδακτορικής διατριβής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και Μέλος επταμελούς επιτροπής αξιολόγησης διδακτορικών διατριβών Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Μέλος Επιστημονικών Συλλόγων , Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, European Academy of Management, European Operations Management
Έχει διοργανώσει αρκετές ημερίδες με την συμμετοχή γνωστών επιχειρηματιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό στα πλαίσια του master class series υπό την αιγίδα του ΕΒΕΠ . Είναι Strategic Associate στο Κέντρο ¨Έρευνας & Εκπαίδευσης “Στρατηγικής Ηγεσίας & Ψηφιακού Μετασχηματισμού” (iLEADS) στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Έχει προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα Διεθνούς Μάρκετινγκ στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά.