Καθηγήτρια
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας
kskanavi@uniwa.gr
6932096251
Πανεπιστημιούπολη Αθηνών 1ος όροφος, Λ. Αλεξάνδρας 196, Τ.Κ. 11521 Αμπελόκηποι
- Αειφόρες Πρακτικές στον Ξενοδοχειακό κλάδο.
- Διαχείριση Υγειονομικών Κρίσεων και Κυκλική Οικονομία: Βιώσιμο Μοντέλο στην Εκπαίδευση
- Διαχείριση Υγειονομικών Κρίσεων και Κυκλική Οικονομία: Βιώσιμο Μοντέλο στον Κλάδο της Φιλοξενίας
- Εκτίμηση των Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων ενός Έργου
- Στέλεχος Πιστοποίησης Περιβαλλοντικών Προτύπων
Η Καθηγήτρια. κ. Κωνσταντίνα Σκαναβή αποφοίτησε από την Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Λος Άντζελες, Καλιφόρνιας, ΗΠΑ.
Το 2019 μετακινήθηκε στο τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, όπου κατέχει την βαθμίδα της Καθηγήτριας, στο πεδίο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας.
Είχε οριστεί ως η πρώτη Κοσμήτορας της νεο-ιδρυθείσας Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Από το 2000-2019, διετέλεσε Διευθύντρια του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου όπου και υπηρέτησε ως Καθηγήτρια του τμήματος Περιβάλλοντος.
Από το 1988-2000, ήταν Καθηγήτρια στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Λος Άντζελες, Καλιφόρνιας, ΗΠΑ, όπου εργάστηκε στα πεδία της Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας, Περιβαλλοντικής Υγείας και Αγωγής Υγείας. Έχει σχεδιάσει και προσφέρει πανεπιστημιακά μαθήματα στα πεδία της Περιβαλλοντικής Υγείας, Εκπαίδευσης και Επικοινωνίας καθώς και Προαγωγής Υγείας τόσο στην Αμερική όσο και στην Ελλάδα.
Η Καθηγήτρια Κωνσταντίνα Σκαναβή είναι συγγραφέας πολλαπλών άρθρων, κεφαλαίων και βιβλίων σε διεθνές επίπεδο και έχει παρουσιάσει το έργο της σε εκατοντάδες διαλέξεις και ομιλίες σε πολλές διαφορετικές χώρες. Μέσα στα ερευνητικά ενδιαφέροντά της είναι η προώθηση Υπεύθυνης Περιβαλλοντικής Συμπεριφοράς και η Προαγωγής Υγείας καθώς και η ενεργός συμμετοχή των πολιτών στη λήψη των σχετικών αποφάσεων στα θέματα περιβάλλοντος και δημόσιας υγείας μέσα από στρατηγικές επικοινωνίας. Ασχολείται τόσο με την τυπική, όσο και την μη τυπική αλλά και άτυπη μορφή της εκπαίδευσης με στόχο την προσέγγιση όλων των κοινωνικών ομάδων.